2024. december 23. és 2025. január 5. között a Polgármesteri Hivatalban – beleértve a Kossuth utcai ügyfélszolgálatot is – a személyes ügyfélfogadás szünetel. A rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátását ez idő alatt telefonos ügyelet segíti az alábbiak szerint.
A rendkívüli és halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében munkanapokon, azaz
– 2024. december 23. (hétfő) 8.00-16.00 óráig,
– 2024. december 30. (hétfő) 8.00-16.00 óráig,
– 2024. december 31. (kedd) 8.00-16.00 óráig,
– 2025. január 02. (csütörtök) 8.00-16.00 óráig,
– 2025. január 03. (péntek) 8.00-12.00 óráig
az alábbi ügyekben telefonos ügyeleti elérhetőséget biztosítunk:
– központi címregiszter ügyekben a 70/6699-009-es telefonszámon,
– „általános igazgatási” (állattartási, birtokvédelmi, ingatlanvagyon-értékelő és közvetítői tevékenység, közösségi együttélés alapvető szabályait sértő magatartásokkal összefüggő, növényvédelmi, társasházak törvényességi felügyeletét érintő eljárások), valamint kereskedelmi és környezetvédelmi hatósági ügyekben a 70/6699-035-ös telefonszámon,
– szociális ügyekben a 70/6699-199-es telefonszámon,
– anyakönyvi ügyekben a 70/6699-014-es telefonszámon.
A születések és halálestek anyakönyvezése tekintetében a folyamatosság fenntartása és a zavartalan, zökkenőmentes ügymenet érdekében 2025. január 6. napjától (hétfő) 2025. január 10. (péntek) napjáig (péntek) – előzetes időpontfoglalást követően – valamennyi munkanapon személyes ügyfélszolgálatot tartunk.
Időpontfoglalás: 2024. december 23. és 2025. január 3. közötti időszakban, a fent megjelölt munkanapokon és időtartamban a 70/6699-014-es telefonszámon.
Köszönjük mindenki megértését és együttműködését!
(ÖKK, a fotó illusztráció)
0 hozzászólás