Védőoltást népszerűsítő kampányt indít Székesfehérvár. A város közösségi oldalain, Youtube csatornáján és a városi honlapon megjelenő kisfilmek mellett hosszabb podcast beszélgetések is készülnek a témában. Orvosok, zenészek, diákok mesélnek az elmúlt hónapjaikról, és arról, hogy mit várnak leginkább a vakcinától, a „normális élettől”. Az oltási kampányhoz csatlakozott Székesfehérvár legutóbbi negyedszázadát meghatározó két városvezető: dr. Cser-Palkovics András jelenlegi és Warvasovszky Tihamér korábbi polgármester.
Az oltás beadatásával tudunk hozzájárulni ahhoz, „hogy az élet visszatérjen a normális kerékvágásába, hogy újra legyenek közvetlen baráti, munkatársi kapcsolatok, hogy szorongás nélkül találkozhassunk szeretteinkkel, megölelhessük gyermekeinket, unokáinkat.” – nyilatkozta Warvasovszky Tihamér. Dr. Cser-Palkovics András pedig kifejezetten a korlátozások végét várja az oltástól: „Beoltatom magam, hogy ezt a maszkot levehessük, beoltatom magam, hogy védjem családomat, védjem barátaimat, szeretteimet, beoltatom magam, hogy visszatérhessen életünk a városba.”
Az első kisfilmben nyolc fehérvári mesél személyes motivációjáról, arról, hogy miért választja az oltást. Egészségügyi dolgozóként Klupács Péter mentőtechnikus már meg is kapta, és reméli, hogy ennek segítségével már akár az idei mentők napján újra boldog gyerekzsivajjal teli lehet a mentőállomás. Szerettei, ismerősei egészsége természetesen minden megszólalónak fontos, de sokaknak a munkáját is megváltoztatta, ellehetetlenítette a vírus: Kricsár Kamill, a Vörösmarty Színház művésze a színházak újranyitását, Juhász Roland, a Mol Fehérvár FC sporttanácsadója a közönség visszatérését is várja az oltástól.
Bergerné Szőnyi Anna, a Hermann László Zeneművészeti Szakgimnázium zenetanára a családja mellett a zeneiskolások egészségére is vigyázna azzal, hogy beadatja az oltást. Lengyel Zsófia esélyegyenlőségi referens, látássérült sportoló is olyan hétköznapi dolgokat remél, amikről egy éve talán még nem is gondoltuk, hogy valaha akadályba fog ütközni: „szeretném, hogy az idősödő szüleim is szabadon kirándulhassanak, járhassunk étterembe…”
A spotok, podcastok mellett Facebook profilkeret is készült a kampányhoz, aminek használatával bárki csatlakozhat az oltás népszerűsítéséhez, hiszen, ahogy a szlogen is mondja: „Az én véleményem, a te döntésed, a mi felelősségünk.”
0 hozzászólás