Gyakrabban töltünk le szoftvereket a mobilunkra, mint számítógépünkre, a chat programokhoz is inkább a telefonunkat vesszük elő, ahogy térképeket is leginkább azon böngészünk - derült ki a Samsung Techonomic Index 2015 kutatásából. Közel ugyanannyian facebookozunk már mobilon, mint laptopon vagy PC-n, a pénzügyeinket és vásárlásainkat azonban továbbra is szívesebben intézzük a számítógép elől. Bár hazánkban is rendkívüli népszerűségnek örvendenek az okos alkalmazások, a telefonok leggyakrabban használt funkciója a telefonálás után továbbra is az SMS küldés, amelyre a válaszadók 80 százaléka használja mobilját.

Bővebben: Facebook-uralom mobilon is

A magyar labdarúgó csapatok szurkolóinak nagy része követi a klubokat a webkettes platformokon. Nem zavarják őket ezen a felületen a szponzorok feltüntetése és reklámjai. Zsiros Mihály, az MIP Management ügyvezetője és a Testnevelési Egyetem doktorandusz hallgatója a klubok után [link] a másik oldalt is megvizsgálta. A kutatásban 300 szurkoló vett részt, mely a 2014/2015-ös bajnokság tavaszi idénye során zajlott. Ebből kiderül, hogy legtöbben internetes sajtón keresztül (94,3%), majd a TV-n (93,7%) követnek labdarúgó csapatokat, a közösségi média pedig harmadik helyen végzett (83,3%).

Bővebben: Facebookon nyomulnak a szurkolók

Valami technikailag nagyon nem klappol a Facebooknál, ugyanis csütörtök után hétfőn este is leállt a világ legnépszerűbb közösségi oldala. Ennyi problémája azt megelőzően egy év alatt összesen nem volt a portálnak, ráadásul amig legutóbb néhány perc alatt sikerült orvosolniuk a problémát az illetékeseknek, addig most fél óra is kevésnek bizonyult ehhez. Abban csak reménykedhetnek a "Zuckerberg birodalom" vezetői, hogy ebből nem lesz rendszer, különben hamar átpártolhatnak a Face-rajongók valamelyik rivális közösségi felületre...

Játékos formában mérhetik fel az intelligenciájukat a középiskolások és egyetemisták idén is, hiszen harmadik alkalommal indította útjára a Diákhitel Nagy Diák IQ-tesztet az MFB csoporthoz tartozó Diákhitel Központ és a DUE Médiahálózat. A háromfordulós vetélkedőben a Mensa HungarIQa fejlesztésében készült feladatsorokat az előző években már 31 ezernél is több fiatal töltötte ki. Ebben az esztendőben is komoly érdeklődés várható a megmérettetés iránt. További infók itt:  http://www.due.hu/nagydiakiqteszt

A nemzetközi turizmusban legjelentősebb európai úti célok közül Magyarországon regisztrálták a második legnagyobb növekedést a külföldi turisták számában (szakkifejezéssel: nemzetközi turistaérkezések számában) 2015 első felében - ismerteti a Turisztikai Világszervezet legfrissebb adatait a Magyar Turizmus (MT) Zrt. A tájékoztatás szerint Magyarországon 17,5 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma, ez a világátlag több mint négyszeresét, az európai átlag több mint háromszorosát és a régiós átlag közel háromszorosát jelenti – írja az MTI.

Bővebben: Egyre népszerűbb célpont vagyunk

9. oldal / 34

Szavazás

Mi a legfontosabb, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
 

Kiemelt partnereink

FehervariHirek logo

Fonix logo

OKK logo

KNyKK logo

Velence logó

2018. október 15. hétfő 22:54,
Teréz napja van.

Időjárás

 
A weboldalt készítette Máté Gábor Főszerkesztő: Mátay Balázs, Kapcsolat: info@media24.hu. Admin: admin@media24.hu.