Bár számítógép- és internethasználatban nem sokkal marad le az uniós átlagtól a magyar lakosság, a digitális írástudás területén már jóval kedvezőtlenebb a helyzet – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal jelentéséből. A vállalkozások körében pedig egészen megdöbbentő adatokat mértek a múlt évre vonatkozóan, a hazai cégek 91 százaléka használt számítógépet és 88 százaléka internetet, míg az Európai Unió átlaga mindkét mutatóban 97 százalék volt.

Bővebben: Digitális "analfabéták" vagyunk?

Mindig öröm, amikor egy kolléga kap rangos elismerést, főleg, ha közvetlen munkatársról van szó. A Média24 csoporthoz tartozó, kiemelt partnerünknek számító Fehérvári Hírek.hu portál főszerksztőjét, Temesvári Mártát a művészet kiemelkedő támogatásáért díjazta az "SMV 2000 Festőtanoda", és az éppen 15 éves Székesfehérvárért Nemzetközi Művészkör. Az elismerést Budapesten vehette át Márta a szintén székesfehérvári illetőségő festőművésztől, a SIMONE díj alapítójától, Simon M. Veronikától, aki a már említett művészkör kurátora, s a festőtanoda vezetője is egyben.

Bővebben: Díjazták az önzetlen segítséget

Az országban egyre több helyen lehet csatlakozni az Optimista Klub valamelyik csoportjához. Az önkéntesek segítésével szerveződő "csapatokba" bárki beléphet, aki optimistának tartja magát és szeretne optimistákkal találkozni, velük kötetlenül beszélgetni, közös programokon részt venni. Ehhez nem kell mást tenni, mint az "optimistaklub.hu/uzenj_nekunk" oldalon keresztül a megfelelő klubvezetőnél jelezni a csatlakozási szándékot. Ezt követően a klubvezető felveszi a kapcsolatot és tájékoztatást ad a soron következő eseményéről.

Bővebben: Optimista Klub - Be Happy!

Gyakrabban töltünk le szoftvereket a mobilunkra, mint számítógépünkre, a chat programokhoz is inkább a telefonunkat vesszük elő, ahogy térképeket is leginkább azon böngészünk - derült ki a Samsung Techonomic Index 2015 kutatásából. Közel ugyanannyian facebookozunk már mobilon, mint laptopon vagy PC-n, a pénzügyeinket és vásárlásainkat azonban továbbra is szívesebben intézzük a számítógép elől. Bár hazánkban is rendkívüli népszerűségnek örvendenek az okos alkalmazások, a telefonok leggyakrabban használt funkciója a telefonálás után továbbra is az SMS küldés, amelyre a válaszadók 80 százaléka használja mobilját.

Bővebben: Facebook-uralom mobilon is

A magyar labdarúgó csapatok szurkolóinak nagy része követi a klubokat a webkettes platformokon. Nem zavarják őket ezen a felületen a szponzorok feltüntetése és reklámjai. Zsiros Mihály, az MIP Management ügyvezetője és a Testnevelési Egyetem doktorandusz hallgatója a klubok után [link] a másik oldalt is megvizsgálta. A kutatásban 300 szurkoló vett részt, mely a 2014/2015-ös bajnokság tavaszi idénye során zajlott. Ebből kiderül, hogy legtöbben internetes sajtón keresztül (94,3%), majd a TV-n (93,7%) követnek labdarúgó csapatokat, a közösségi média pedig harmadik helyen végzett (83,3%).

Bővebben: Facebookon nyomulnak a szurkolók

8. oldal / 33

Szavazás

Mi a legfontosabb, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
 

Kiemelt partnereink

FehervariHirek logo

Fonix logo

OKK logo

VelcompGarage mini

KNyKK logo

Velence logó

2018. április 25. szerda 20:17,
Márk napja van.

Időjárás

 
A weboldalt készítette Máté Gábor Főszerkesztő: Mátay Balázs, Kapcsolat: info@media24.hu. Admin: admin@media24.hu.