Az iOS eszközök gyakrabban hibásodnak meg, mint az Android eszközök, a leggyakrabban pedig a Facebook, az Instagram vagy a Yahoo Mail alkalmazások fagynak le. A Blancco 2015 óta minden negyedévben átfogó elemzést készít a mobiltelefonok technológiai állapotáról. A cég legfrissebb jelentése az iOS és Android operációs eszközöket hasonlítja össze. Az adatok forrásai azok az iOS és Android eszközök, melyeket a mobilszolgáltatók vagy az eszközgyártók a Blancco Mobile Diagnostics platform segítségével tesztelnek.

Bővebben: Ezek a legrosszabb mobiltelefonok

Nemrégiben 13 új, adatlopási céllal készített alkalmazást fedeztek fel a Google Play áruházban az ESET kutatói, amelyek kifejezetten az Instagram felhasználók belépési adatainak megszerzésére készültek. Az ESET figyelmeztetése után mind a 13 alkalmazást eltávolították Google Play áruházból, addigra viszont összesen 1,5 millió felhasználó töltötte le azokat. Több olyan alkalmazást találtak és vizsgáltak meg az ESET szakemberei a Google Play áruházban, amelyek különféle módszerekkel próbálják megtéveszteni a felhasználókat. Egyes alkalmazások az Instagram fiókok belépési adatait próbálják megszerezni, mások pedig agresszív hirdetésekkel csalnak ki magasabb értékeléseket a felhasználótól.

Bővebben: Adatlopó vírusok az Instagramon

Szeptembertől megkezdi a mobiltelefonos szolgáltatását a Digi. A cég már most is nyújt telekommunikációs szolgáltatásokat Magyarországon, jelenleg tévé, internet és vezetékes telefon előfizetést kínál ügyfeleinek. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) honlapján található adatok alapján a szolgáltatás az egész országban elérhető lesz, várhatóan szeptember 13-tól.

Tovább dagad a szélsőséges, gyűlöletkeltő tartalmú YouTube videók mellett megjelent reklámok miatti botrány, ezúttal a Johnson&Johnson (J&J) jelentette be, hogy globálisan felfüggeszti a YouTube hirdetéseit. Tegnap a Verizon és az AT&T is csatlakozott a bojkottot választó cégekhez. A Google illetékesei változtatásokat ígérnek a hasonló helyzetet elkerülése érdekében. Azt nem lehet tudni, hogy pontosan mennyit szán online videós hirdetésekre 2,4 milliárd dolláros teljes éves reklámbüdzséjéből a J&J, azonban az Ad Age beszámolója szerint jelentős részt képviselhet ez a terület.

Bővebben: YouTube: újabb márkák bojkottálnak

A Facebook sokadik módszerrel próbál harcolni a hamis hírek terjedése ellen, most egy olyan eszközt vetettek be, amely szépen kiemeli, hogy a megosztott hír valóságságtartalmát vitatják. Elsőként a Gizmodo vette észre az új jelölést, egy piros négyzetben egy felkiáltójel, mellette, hogy kik vitatják a sztorit. Emellett egy külön oldalon elmagyarázzák, miként is funkcionál az új rendszer. A híreket a felhasználók jelölhetik hamisnak, ezeket aztán független szervezetek ellenőrzik. Olyanok, akiknek amúgy is ez a profiljuk, mint a Snopes vagy a Politifact. Ezek a szervezetek is meghatározott szempontok alapján vizsgálják a hírek igazságtartalmát.

Bővebben: Jelöli a kamu híreket a Facebook

3. oldal / 33

Szavazás

Mi a legfontosabb, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
 

Kiemelt partnereink

FehervariHirek logo

Fonix logo

OKK logo

KNyKK logo

Velence logó

2018. július 23. hétfő 17:35,
Lenke napja van.

Időjárás

 
A weboldalt készítette Máté Gábor Főszerkesztő: Mátay Balázs, Kapcsolat: info@media24.hu. Admin: admin@media24.hu.