A védelmi intézkedések betartása mellett fokozatosan bővül a személyes ügyintézés lehetősége a közigazgatásban. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréje esetében Székesfehérváron nem kötelező előzetesen időpontot kérni. A foglalkoztatási ügyfélszolgálatok az ország teljes területén időpontfoglalás nélkül is fogadják ügyfeleiket.
 
A magyar állampolgárok 2020. március 12-ét követően lejáró, Magyarország területén hatályos valamennyi hivatalos okmánya a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig még érvényes. Ha mégis szükség van a veszélyhelyzet idején lejárt okmány gyors cseréjére, Székesfehérváron már nem szükséges időpontot foglalni a kormányablakokba. Minden más esetben továbbra is interneten vagy telefonon lehet időpontot kérni. Budapesti és Pest megyei ügyintézéshez továbbra is csak előre  egyeztetett időpontban lehet ügyet intézni.

A kormányablakkal nem rendelkező településekre ismét kitelepülnek a mobilizált ügyfélszolgálatok, hogy megkönnyítsék a kistelepüléseken élő állampolgárok ügyeinek intézését.  A kormányhivatalok és járási hivatalok foglalkoztatási ügyfélszolgálatait országszerte – Budapesten és Pest megyében is – felkereshetik az ügyfelek előre foglalt időpont nélkül is. Az álláskeresők számára továbbra is rendelkezésre állnak az elektronikus ügyintézési lehetőségek.

Az enyhítések a megfelelő óvintézkedések betartása mellett lépnek életbe. Arra kérik az ügyfeleket, hogy korlátozott számban, lehetőleg az arcot eltakarva, egymástól megfelelő (1,5–2 méter) távolságra várakozzanak az ügyfélterekben.

Szavazás

Mi a legfontosabb, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
 

Kiemelt partnereink

FehervariHirek logo

Fonix logo

OKK logo

KNyKK logo

Velence logó

2020. június 4. csütörtök 00:46,
Bulcsú napja van.

Időjárás

 
JSN Epic is designed by JoomlaShine.com