A fenti címen Koszti-Szegedi Mónika, vegán életmódról és ételekről indított - rövid idő alatt is jelentős népszerűségre szert tett - sorozatot weboldalunkon néhány hónappal ezelőtt. Mónika folyamatosan képzi magát, miközben munkáját és otthoni teendőit is maradéktalanul elvégzi, így az elmúlt időszakban nem tudott újabb cikket írni számunkra. Mivel olvasóink közül többen is folyamatosan érdeklődnek, mikor jön az "Edd Magad Egészségesre" újabb epizódja, úgy döntöttünk, hogy - a rovat gazdájának közreműködésével - felidézünk a korábbi írásokból néhány részletet, kiegészítve néhány, itt még nem publikált étel fotójával és leírásával.

Bővebben: Edd Magad Egészségesre - 5.

Aki azonnal a lehető legnehezebb gyakorlatok kipróbálásával szeretne elmerülni a választott sportágban (mert minek bíbelődni az alapok begyakorlásával?), s mindezt „ingyen”, szakértő edző kikerülésével, az mindenképpen tanuljon a youtube-ról! Hogy megéri-e? A gerincműtéteket végző orvosoknak, izomszakadásokkal, törésekkel, húzódásokkal és rehabilitációval foglalkozó szakembereknek mindenképpen…

Bővebben: Ne "jutyubról", szakértő edzőtől tanulj

Nálunk inkább szezonális „divatsportág”, a világ sok más részén a napi egészséges életmód része, Európa északi országaiban, kiváltképp Finnországban pedig szinte kultikus tevékenység, minden családban olyan természetes, mint a tisztálkodás vagy az étkezés. Valójában mi is az igazság? A finnek kicsit túldimenzionálják, túlértékelik a szerepét a 90-100 fokos izzadásnak és a vele járó jéghideg csobbanásnak, vagy mifelénk alulértékelt?

Bővebben: Szaunával az egészségünkért

Szürke, esős, borongós reggel. 7 óra van, de még sötét, rég készülni kellene a munkába, de visszahúz az ágy, nincs kedvem semmihez, mintha nem is pihentem volna éjszaka. Ugye, ismerős szituáció? Ez vajon a tipikus őszi fáradtság, levertség, ami egyszerűen tudat alatti hozzáállás kérdése? Netán más mentális, esetleg fizikai okai vannak a jelenségnek? Bizony, sok a kérdőjel, azonban ezeket a folytatásban kiegyenesítjük!

Bővebben: Őszi, téli fáradtság nyomában

A nyomelemek elengedhetetlenül fontosak anyagcserénk megfelelő működéséhez. Fő feladatuk, hogy a biokémiai reakciók és folyamatok normális lefolyását biztosítsák. Legfőbb nyomelemek a vas, a cink, a jód, a mangán, a szelén és a réz.

Bővebben: Kis táplálkozási ABC

9. oldal / 61

Szavazás

Mi a legfontosabb, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Total Votes:
First Vote:
Last Vote:
 
 

Kiemelt partnereink

FehervariHirek logo

Fonix logo

OKK logo

KNyKK logo

Velence logó

2018. szeptember 25. kedd 15:16,
Eufrozina és Kende napja van.

Időjárás

 
A weboldalt készítette Máté Gábor Főszerkesztő: Mátay Balázs, Kapcsolat: info@media24.hu. Admin: admin@media24.hu.